Business Plus
No Result
View All Result
środa, 29 marca, 2023
  • Aktualności
  • Bankowość
  • Finanse
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Technologie
  • Praca
Business Plus
  • Aktualności
  • Bankowość
  • Finanse
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Technologie
  • Praca
No Result
View All Result
Business Plus
No Result
View All Result
Home Aktualności

Gastronomia w centrach handlowych – pełen wachlarz kulinarnych doznań

16 lutego 2020
0
Gastronomia w centrach handlowych – pełen wachlarz kulinarnych doznań

Czasy, kiedy klienci odwiedzający centra handlowe skupiali się tylko na celach zakupowych są już jedynie melodią przeszłości. Zdecydowana większość konsumentów poszukuje optymalnych rozwiązań, które pomogą im ograniczyć czas spędzony na dojazdach w kilka różnych miejsc na mapie jednego miasta. Centra handlowe są doskonałym przykładem świadczenia kompleksowych usług z różnych sektorów, które coraz częściej spełniają wymagania klientów o większej samoświadomości konsumpcyjnej. Dotyczy to również sektora gastronomicznego, który odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozycji centrów handlowych w kraju i na świecie.

Gastronomia nową siłą w centrach handlowych

Jednym z najważniejszych czynników branych pod uwagę przez klientów przy wyborze centrum handlowego jest jego oferta gastronomiczna. Coraz częściej rezygnujemy z przygotowywania posiłków w domowym zaciszu i zdajemy się na kuchnię serwowaną przez restauracje w systematycznie rozrastających się strefach gastronomicznych. Według danych JLL, do 2025 roku udział lokali gastronomicznych w galeriach handlowych ma sięgnąć rekordowych 20%. To pokazuje, jak dynamicznie rozwija się rynek centrów handlowych. Rosnące oczekiwania konsumentów oraz duża konkurencyjność w sektorze gastronomii ma ogromny wpływ na dystrybucję przestrzeni w budynkach wielkopowierzchniowych, które regularnie ulegają modernizacjom.

Oferta gastronomiczna – jak wpływa na świadomość klientów?

Nie jest żadną tajemnicą, że kulinarne doznania silnie wpływają na nasze samopoczucie. Dobre jedzenie potrafi wprawić w dobry nastrój i zmotywować do działania. Potencjał, jaki wiąże się z zaspokajaniem kulinarnych potrzeb klientów centrów handlowych zauważyli ich właściciele, którzy systematycznie przeprowadzają anonimowe badania konsumenckie. Często wynika z nich, że klienci zadowoleni z usług świadczonych przez lokale gastronomiczne spędzają w centrach handlowych zdecydowanie więcej czasu i chętniej sięgają do swojego portfela.

Galerie handlowe – bogata oferta gastronomiczna

Strefy, w których znajdują się popularne restauracje szybkiej usługi regularnie przechodzą modernizacje, które mają na celu zwiększyć poziom zadowolenia klientów o różnych preferencjach żywieniowych. Wbrew pozorom, lokale gastronomiczne w centrach handlowych to nie tylko popularne sieci fast-foodów, ale również restauracje serwujące smaczną i zdrową kuchnię z całego świata. Dość powiedzieć, że największa galeria w Warszawie Centralnej, czyli Złote Tarasy, oferuje wybór spośród kilkudziesięciu barów, restauracji czy kawiarni o zróżnicowanych profilach działalności. Niemal każdego roku pojawiają się kolejne lokale, które w głównym założeniu mają docierać do jeszcze większej ilości konsumentów, zwiększając tym samym prestiż galerii handlowej.

Share63Tweet39Share16

Notowania

Kategorie

  • Aktualności
  • Bankowość
  • Finanse
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Praca
  • Technologie
No Result
View All Result
  • Home 5

© 2019 BusinessPLUS.pl