Zarządzanie komunikacją z klientami to nie lada wyzwania. Rozpoczynając swoją przygodę z własną firmą całą pracą zajmujemy się sami. Sprzedajemy, reklamujemy, rozmawiamy z klientami na każdym etapie i mamy dzięki temu cały czas rękę na pulsie. Wraz z rozwojem działalności baza naszych klientów powiększa się, a my zaczynamy zauważać, że nie dajemy rady samodzielnie zadbać o każdy szczegół w rozmowach z klientami. Coraz częściej pojawiają się nieodebrane połączenia, mail, którego nie zauważyliśmy czy czat internetowy pozostawiony bez odpowiedzi. To rodzi niepotrzebną irytację wśród naszych klientów, zwłaszcza, gdy sprawa dotyczy np. zgłoszenia reklamacji. Obsługa na najwyższym poziomie to niezaprzeczalnie podstawa właściwych i skutecznych relacji z klientami.
Jak sobie pomóc?
Problemy w obsłudze klientów sprawiają, że zaczynamy rozglądać się za narzędziami, które pomogłyby nam uporać się w z tym w sposób, który zadowoli zarówno nas, jak i klientów. Istotną kwestią jest kontrola nad tym, co się dzieje w naszej firmie, co działa, co przynosi nam zyski, a gdzie pojawiają się problemy, które mogą źle wpłynąć na nasz kontakt z klientami. Odbierając każdy telefon sam, wiesz w 100% co działa dobrze, co źle. W momencie przekazania tego zadania osobom trzecim możesz odczuwać, że tracisz tę wiedzę. Korzystając jednak z właściwych narzędzi, możesz nadal z łatwością sprawdzać, jak zachodzą procesy komunikacji w Twojej firmie.
Co wybrać, by obsługiwać klientów na najwyższym poziomie?
Jednym z najbardziej elastycznych systemów dostępnych na rynku jest system Thulium, który stanowi doskonały system contact center, skupiający w jednym miejscu wszystkie kanały komunikacyjne. Cała obsługa klientów Twojej firmy jest oparta o jedno miejsce w Twojej przeglądarce, a Ty nadal masz pewność, że wiesz o wszystkim, co istotne dla Twojej firmy. Z takiego rozwiązania z powodzeniem skorzystać mogą firmy prowadzące różnoraką działalność, ale też placówki medyczne, przychodnie czy instytucje. Wszędzie tam, gdzie udostępniamy naszym klientom różnorodne kanały komunikacyjne pojawia się potrzeba zachowania odpowiedniej jakości obsługi klienta. System contact center od Thulium pozwoli Ci na łatwe zarządzanie całością tej komunikacji, co wpłynie zarówno na dobry nadzór obsługi, jak i jej jakość.
Wiele kanałów w jednym miejscu
System contact center to wiele różnych sposobów komunikacji pod jednym nadzorem. Pomocny helpdesk, infolinia wraz z interaktywnym IVR, obsługa czatów na stronie internetowej oraz firmowego Messengera. Wszystko to w postaci jednego omnichannelu, który porządkuje wszystkie połączenia i rozmowy, pozwala nadzorować przebieg tych rozmów i czas pracy agentów. Klient zawsze jest obsłużony na najwyższym poziomie, a Ty zyskujesz pewność, że sprawy załatwiane są według ustalonego przez Ciebie rytmu. Nic nie ginie, a zadania rozdzielone są w jasny i precyzyjny sposób. Dzięki temu unikniesz marnowania pieniędzy na dublujące się zadania i zapewnisz swoim klientom komfortową obsługę. Zaawansowane funkcje zapewniane przez system contact center wprowadzą Twoją firmę na kolejny poziom!