Bardzo ważnym elementem w pracy każdej firmy jest umiejętność zarządzania projektami. W obecnych czasach to właśnie projekty są fundamentem działalności wielu przedsiębiorstw i jeżeli będą niewłaściwe zarządzane, to mają znacznie mniejsze szanse na powodzenie. Dlatego tak ważne są szkolenia dla firm, których jedną z podstawowych tematyk jest zarządzanie projektowe.
Kto powinien skorzystać ze szkolenia zarządzanie projektami?
Kiedy mówimy o zagadnieniach takich jak metody zarządzania projektami, to najwięcej korzyści z uczestnictwa w takim szkoleniu zyskają osoby, które odpowiedzialne są w swojej pracy za nadzorowanie i prawidłową realizację projektu. Takie osoby mają bowiem najwięcej zadań na swojej głowie. Nie tylko nadzorują przebieg całego projektu, ale również muszą nabyć umiejętności, dzięki którym rozdzielą poszczególne zadania w zespole i będą zarządzać wszystkimi osobami biorącymi w tym udział.
Oczywiście szkolenie zarządzanie projektami dostępne jest dla wszystkich zainteresowanych pracowników. Jednak tak naprawdę taka tematyka to polecany program głównie dla osób pracujących w kierownictwie firmy. Wiele przedsiębiorstw decyduje się na organizację takich kursów dla swoich pracowników, dzięki czemu mogą oni zdobyć niezbędną wiedzę ukierunkowaną na zagadnienia, które są najbardziej przydatne przy realizowanych przez daną firmę projektach.
Jakie są największe korzyści ze szkoleń zarządzanie projektami?
Metody zarządzania projektami to korzystne szkolenie zarówno dla uczestników, jak i firm, w których pracują takie osoby. Kursanci nabywają nowej wiedzy i umiejętności, a to wszystko przekłada się na efektywniejszą i wydajniejszą pracę.
Zawsze, kiedy kierownictwo projektu zdobywa nową wiedzę, to podczas pracy ze współpracownikami i podwładnymi, dzieli się nowymi nabytymi kompetencjami. Rzetelnie przekazane informacje sprawiają, że cały zespół pracuję znacznie efektywniej, a najczęstszą metodą jest tak zwane zwinne zarządzanie projektami.
Szkolenia dla firm z zarządzania projektami
Zarządzanie projektowe to profesjonalne szkolenie, które pozwala nabyć umiejętność formułowania celów i definiowania zakresu projektu. Analizowania ryzyka występującego w projekcie czy planowanych działaniach zaradczych. Planowania działań i zadań oraz zasobów i kosztów projektu. Planowanie odpowiedniej komunikacji i sposobu kontrolowania, a także monitorowania i raportowania z działań przeprowadzonych w projekcie.
Kto organizuje szkolenia dla firm z zarządzania projektami? Indywidualnie dopasowana ofertę do potrzeb i możliwości konkretnej firmy oferuje Grupa Training Partners. Trenerzy podczas szkolenia wykorzystują autorską symulację biznesową, która pozwala przećwiczyć tworzenie dokumentacji na każdym etapie projektu. W ten sposób każdy uczestnik dokładnie poznaje trzy etapy projektu, czyli planowanie, realizacje i zamykanie.