Biznes jest obszarem niezwykle rozwojowym. Stąd na rynku pojawiają się coraz to nowsze i ciekawsze oferty studiów biznesowych. Wpisując w wyszukiwarkę Kraków studia podyplomowe otrzymujemy szereg ciekawych i innowacyjnych ścieżek kształcenia. Uczelnią oferującą wiele interesujących kierunków jest Wyższa Szkoła Europejska im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie, której studia podyplomowe stanowią proporcję między teorią i praktyką. Są one bardzo praktyczne, oparte na aktualnej wiedzy oraz odpowiadają na realia rynku pracy, stosowne do zapotrzebowania ze strony pracodawców na konkretnych specjalistów, wzbogacone o unikalne treści potrzebne słuchaczom. Stawia się w nim na minimum wykładów, a maksimum warsztatów, projektów rozwiązywania case studies, gier szkoleniowych, webinarów, wizyt studyjnych, pracy na specjalistycznym oprogramowaniu oraz mentoringu najbardziej popularnych praktyków z branży. Jakie zatem kierunki biznesowe można studiować na WSE?
Kraków studia podyplomowe – analityka biznesowa w zarządzaniu strategicznym
Jednym z biznesowych kierunków, znajdujących się w grupie Kraków studia podyplomowe jest analityka biznesowa w zarządzaniu strategicznym. Zapewniają one praktyczne i teoretyczne przygotowanie do funkcji analityka biznesowego i analityka danych. Umożliwiają poznanie i praktyczne przeprowadzenie metody analizy i modelowanie procesu biznesowego, a także narzędzi służących do modelowania procesów biznesowych, przechowywania danych, przetwarzania i analizy danych oraz wizualizacji ich. Studia te to także okazja do poznania metod wykorzystywania danych do wspierania procesów decyzyjnych realizowanych w przedsiębiorstwie, zasad przygotowywania i wdrażania rozwiązań, oferujących analitykę predykcyjną oraz zasad związanych z problemem fizycznego i prawnego zabezpieczenia zbiorów danych. Ponadto zajęcia prowadzone są przez praktyków w formie projektów.
Twoja firma – prawo i zarządzanie w małej firmie
Kierunek ten tworzy możliwość nabycia wiedzy w wybranych gałęziach prawa, umiejętności w zakresie interpretacji aktów prawnych oraz wiedzy i umiejętności w zakresie zakładania, prowadzenia i zarządzania mikro i małymi przedsiębiorstwami. Dzięki nim następuje możliwość nabycia umiejętności z zakresu badania trendów i prognozowania, w tym analizy informacji i podejmowania decyzji. Studia rozwijają kompetencje miękkie, które są niezbędne w wypełnianiu ról menadżerskich takich jak np. umiejętność negocjowania czy komunikowanie oraz umożliwiają nabycie wiedzy i umiejętności z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi.
Zarządzanie sprzedażą z elementami marketingu
Studia obejmują zagadnienia związane z obszarami zarządzania w różnych odsłonach z różnych perspektyw, sprzedaży jako procesu pośredniego lub bezpośredniego, zróżnicowanego ze względu na oczekiwania i wymagania branży, marketingu, poczynając od marketingu mix 4P i 7P, poprzez czynności mające na celu wsparcie procesu kreowania potrzeb, przygotowania i przeprowadzania kampanii, pozytywny PR na samej sprzedaży finalizując.