Firma Unilever łączy siły z sieciami restauracji i platformami do zamawiania jedzenia online, by wspierać rynek gastronomii znajdujący się w kryzysie, związanym z ograniczeniem pracy restauracji, firm cateringowych i hoteli. W akcji „Podano do domu” zachęcają swoich klientów do zamawiania dań z ulubionych lokali z dowozem, by pomóc im przetrwać trudny okres.
Konieczność ograniczania kontaktów zatrzymała wiele osób w domach
Dla większości z nas oznacza to tęsknotę za spotkaniami z bliskimi, tętniącym życiem miastem i pełnymi ludzi ulicami. Dla właścicieli lokali gastronomicznych skutki są dużo bardziej dotkliwe. Zawieszenie pracy restauracji to brak możliwości uzyskania dochodu, a tym samym widmo utraty wynajmowanych lokali i swoich pracowników.
Dlatego producent marek z branży FMCG, sieci restauracyjne i platformy do zamawiania jedzenia online rozpoczynają wspólną akcję „Podano do domu”.
Ma promować wspieranie ulubionych restauracji poprzez korzystanie z możliwości dowozu dań
– Restauracje przeżywają kryzys związany z koniecznością zamknięcia lokali – mówi Rafał Lankosz, marketing manager z firmy Unilever Food Solutions, inicjatora akcji. – Na całe szczęście każdy z nas może im pomóc. W akcji „Podano do domu” zachęcamy do zamawiania dań do domu, bo tylko tak będziemy mogli za jakiś czas znów spotkać się w naszych ulubionych lokalach – dodaje.
Do marek wspierających akcję należą: Algida, Ben&Jerry’s, Bobby Burger, Carte d’Or, Da Grasso, Dominium Pizza, Glovo, Gruby Benek, Domino’s Pizza, Hellmann’s, Knorr, Lipton, Papa Johns, Pizzeria Stopiątka, Salad Story, Telepizza, Uber Eats, Urban Monkey oraz Wolt. W ramach działań wspierających wykorzystują swoje kanały w mediach społecznościowych, by tam docierać do swoich klientów i wśród nich promować jedzenie na dowóz.
#ZAMOWDODOMU